Lin Gloppen har siden 2017 jobbet som skolefaglig rådgiver og prosessleder i forbindelse med planlegging og programmering av en rekke skoler, barnehager og andre formålsbygg.
Les mer Lin Gloppen Aske Prosjektutvikling AS // seniorrådgiverLin Gloppen har siden 2017 jobbet som skolefaglig rådgiver og prosessleder i forbindelse med planlegging og programmering av en rekke skoler, barnehager og andre formålsbygg. I prosjektene har hun ansvar for brukermedvirkning, rom- og funksjonsprogram, diverse utredninger og grunnlag for politiske beslutninger. Hun følger prosjektene gjennom alle faser, fra tidlig utredning til bygget står ferdig.
Gloppen er pedagog og har jobbet 20 år i ulike skoleslag. Hun brenner for å skape skoleanlegg som kan bidra til å gi elever og ansatte motivasjon, glede og engasjement i skolehverdagen. Spørsmålet om hva som er den gode skole og jakten på optimale rammebetingelser for læring, er et livslangt prosjekt.
Sarah Leszinski er interiørarkitekt MNiL og partner i Koi Fargestudio.
Les mer Sarah Leszinski KOI Colour Studio // Interiørarkitekt MNiL / PartnerSarah Leszinski er interiørarkitekt MNiL og partner i Koi Fargestudio. Hun har siden sin mastergrad fra Kunst og Designhøgskolen i Bergen rendyrket sin kunnskap innen farge- og materialbruk i menneskeskapte omgivelser og fargenes effekt på vår psykiske og fysiske helse. Hun har jobbet målrettet med å skape gode læringsmiljøer for barn og ansatte på store skoleprosjekter de siste årene. Hun har hatt særegent fokus på å skape vakre omgivelser med god farge- og materialpaletter, der også krav om universell utforming ivaretas.
Gunstein Pytte er rektor ved Bergen kommunes eneste rene forsterkede skole. Tveiterås skole har 40 elevplasser og rundt 55 ansatte.
Les mer Gunstein Pytte Tveiterås skole // RektorGunstein Pytte er rektor ved Bergen kommunes eneste rene forsterkede skole. Tveiterås skole har 40 elevplasser og rundt 55 ansatte. Pytte er utdannet allmennlærer med vekt på spesialpedagogikk og har master i skoleledelse. Siden 2019 har han også hatt en deltidsstilling på HVL som underviser og veileder på den nasjonale rektorutdanningen. Pytte har vært skoleleder i over 20 år og har spesielt fokus på emner som organisasjonsutvikling og felles forståelse.
Julie Landmark har vært prosjektleder i Tidligfase Bærum kommune Eiendom siden juni 2022.
Les mer Julie Landmark Bærum kommune Eiendom // ProsjektlederJulie Landmark har vært prosjektleder i Tidligfase Bærum kommune Eiendom siden juni 2022. Med en utdannelse som statsviter fra Universitetet i Oslo, har hun jobbet i Bærum kommune siden 2018, med erfaring fra Strategi og utvikling samt Enhet for Statistikk og analyse. Hun ledet Stimulab-prosjektet «Samhandling og brukermedvirkning i byggeprosjekter» fra mars 2020 til september 2021. Tidligere har hun jobbet i Lier kommune og Deloitte Consulting.
Petter N. Haug Sandbu er tjenesteleder for fagenheten i Bærum kommune Eiendom.
Les mer Petter N. Haug Sandbu Bærum kommune Eiendom // Tjenesteleder av fagenhetenPetter N. Haug Sandbu er tjenesteleder for fagenheten i Bærum kommune Eiendom. Med en bakgrunn som elektroingeniør og økonom, bringer han en unik kombinasjon av ferdigheter til sin rolle. Petter har bred ledererfaring fra både offentlige og private virksomheter, spesielt innen byggenæringen.
Marte Leinæs Torneby har 12 års erfaring som interiørarkitekt, i hovedsak med utvikling av undervisningsbygg både innen barneskole, ungdomsskole, videregående skole og universitet.
Les mer Marte Leinæs Torneby Zinc // InteriørarkitektMarte Leinæs Torneby har 12 års erfaring som interiørarkitekt, i hovedsak med utvikling av undervisningsbygg både innen barneskole, ungdomsskole, videregående skole og universitet.
Hun har vært ansvarlig for utviklingen av blant annet Nordseter og Nøklevann skoler i Oslo. For tiden jobber hun med detaljprosjektet for Nye Haukåsen skole for multifunksjonshemmede.
Bjørn er utdannet diplomingeniør arkitekt i Tyskland og har jobbet i Norge siden 2002.
Les mer Bjørn Feltens LINK Arkitektur // sivilarkitekt / diplomingeniørBjørn er utdannet diplomingeniør arkitekt i Tyskland og har jobbet i Norge siden 2002.
Arbeidsfeltet hans omfatter blant annet prosjektering av undervisningsbygg i alle faser der han bidrar med kunnskap om moderne pedagogikk, brukerprosesser og samspill.
Ved siden av mange konkurranser har han vært kontinuerlig involvert i gjennomføring av flere av LINK’s skoleprosjekter. Han finner det alltid inspirerende å utvikle nye rom som er med på å forme unge mennesker.